Căutați
Filters
Close

Întrebări frecvente

FAQ - Întrebari frecvente - Biospot.ro

Pot plăti ramburs?

Da, orice comandă plasată pe site-ul www.biospot.ro se poate plăti atât ramburs cat si cu card bancar.

Când se livrează produsele comandate?

În general, produsele se livrează in 24-72h, pentru orice comanda procesata in cursul saptamanii, pana la ora 11. Comenzile plasate in weekend se proceseasa in prima zi lucratoare a saptamanii. Pentru detalii legate de livrarea comenzii dumneavoastra puteti apela fara ezitare la departamentul nostru de call center.

Ce fac dacă produsul nu s-a livrat la timp?

In general, coletele pleaca din depozitul Biospot in cel mai scurt timp posibil. Pot aparea insa intarzieri din cauze exceptionale, insa veti fi anuntat din timp. În cazul in care produsul tău nu s-a livrat la timp da-ne un telefon la 0756.082.476 si vom incerca sa aflăm care este cauza.

Aveți un specialist?

Produsele de pe site-ul nostru sunt prezentate exact cu mențiunile producatorului, iar informatiile pe care vi le putem oferi sunt strict informatiile pe care le primim de la producatori.

Pentru tratarea unei afectiuni sau pentru recomandări, va rugam să consultati un specialist inainte de a achizitiona produsul.

Pot ridica coletul de la sediu?

Da, exista posibilitatea de a ridica coletele direct de la punctul nostru de lucru din Cluj-Napoca, de pe str. Aurel Vlaicu, nr. 36. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa plasati o comanda cu metoda de livrare ramburs și să ne specificați în mesaj ca doriti ridicare de la sediu. La procesare comenzii vor elimina costurile de transport daca este cazul si o sa va anunțăm în momentul în care Coletul dumneavoastra este pregătit și poate fi ridicat.

Exista posibilitatea de livrare în afara tării? 

Momentan nu oferim transport international, dar în cazul incare doriți acest lucru ne puteți trimite un mesaj prin formularul de contact sau telefonic iar noi vom incerca sa gasim o modalitate pentru a va oferi produsele dorite.

De ce nu reusesc sa platesc comanda online, cu cardul?

Verifica inca o data ca ai introdus corect datele cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne suni la numărul 0756.082.476.

Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?
Daca dupa ce ai inregistrat comanda te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni la numărul 0756.082.476 si iti vom trimite un link pentru efectuarea platii online.

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?

Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numărul 0756.082.476.

Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?

De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.

Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client, sectiunea Istoric comenzi 
De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un exemplar al facturii in colet.

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?

Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:

1.    fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat
2.    trimite-ne o sesizare la adresa de email: [email protected]